Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2008

Αντί προλόγου

Αφού η παρέα έγινε chat, οι εφημερίδες e-φημερίδες και τα μαγαζιά e-shops μάλλον φτάσαμε στο σημείο να κάνουμε και τα καφενεία μπλογκ…

Η πολιτικολογία ήταν ανέκαθεν καφενειακό σπορ.

Αφού οι ρυθμοί κι ο τρόπος ζωής μου απαγορεύουν τη δια ζώσης χαλαρή αμπελοφιλοσοφία αποφάσισα να μοιραστώ τις σκέψεις μου πολιτικές και «πολιτικές» με κάθε ενδιαφερόμενο από αυτό το μπλογκ.

Άλλωστε είχα ανάγκη να «μετρήσω» την ικανότητα μου στην πολιτικολογία. Έχω κι εγώ όπως και πάρα πολλοί άλλοι έλληνες την αυταπάτη της οξυμένης πολιτικής ικανότητας. Νομίζω ότι πολλές φορές εκτίμησα σωστά τις πολιτικές εξελίξεις και κομπάζω μόνος μου γι αυτό. Για να είμαι –λοιπόν- απλά τίμιος με τον εαυτό μου θα έπρεπε να τις καταγράψω δημοσίως και με ημερομηνία.

Εάν έχω δίκιο, πιθανόν οι σκέψεις μου να είναι και για κάποιους άλλους χρήσιμες.

Καλημέρα λοιπόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
GreekBloggers.com